Praktyka wdzięczności i cudów

Praktyka wdzięczności i cudów

„15 minutowy cud” to wspaniałe ćwiczenie do praktykowania uczucia wdzięczności a tym samym przyciągnięcia tego, czego najbardziej pragniesz w swoim życiu .

Postawa wdzięczności jest także jednym ze skutecznych sposobów na stres oraz podniesienia pozytywnych wibracji energii.

To ćwiczenie może stać się twoim codziennym nawykiem. Jest proste, wymaga co nieco dyscypliny, ale jak jego nazwa wskazuje – ma przyciągać cuda. Ponieważ wszystko, na czym się z uczuciem koncertujemy to wzrasta, nadmierna koncentracja na negatywnych aspektach życia sprawia, że przyciągamy dokładnie te rzeczy, których nie chcemy!

 

Zmień proporcje – 99% uwagi poświęć na to co chcesz, a nie na to czego nie chcesz. Skup się na tym co masz, a nie na tym czego ci brakuje.  Pomoże Ci w tym 15 minutowy cud.

 

Ćwiczenie opiera się na „15 min. cudzie”, którego autorką jest Jacquelyn Aldana. Odkryła ona sposób na przyciągnięcie cudów w swoim życiu, ale także metodę, by i innym było łatwo przyciągać i tworzyć zmianę, którą niektórzy nazywają cudami. Rezultaty bywają tak niezwykłe, że potrafią zmienić jakość całego życia.

Na początek załóż zeszyt. Wybierz najlepszą dla siebie porę dnia. Następnie codziennie uzupełniaj poniższe zdania pisząc je i dokańczając w zeszycie. To ważne, aby je pisać, nie tylko czytać w myślach.

Być może zajmie ci 15 minut, być może trochę dłużej. To od ciebie zależy. Znajdź chwilę spokoju i zacznij:

 

Krok 1 – Wyraź jasno swoje marzenie i pragnienie

Moim marzeniem, pragnieniem, intencją  jest…

Krok 2 – Poczuj wdzięczność za to co już masz i czego doświadczasz

Dzisiaj jestem wdzięczny za…

Dziękuję za…

Cieszę się, że…

Jestem teraz szczególnie wdzięczny za…

Krok 3 – Skup się na tym czego chcesz (w myślach, słowach i w obrazach) tak, jakby już się spełniły

Ponieważ mogę być, mogę zrobić i mieć absolutnie wszystko, widzę już cieszącego się następującymi rzeczami…

Kiedy to się spełniło, czuję jak….

Krok 4 – Obserwuj, jak się czujesz w każdej chwili (czy są to uczucia komfortu czy dyskomfortu)

Krok 5 – Podziękowanie

Z wdzięcznością zgadzam się zaakceptować te i nawet większe dary, w odpowiednim czasie, na doskonałe sposoby, które wyrażają dobro wszelkiego życia wszędzie.

Chcesz wzmocnić działanie tego ćwiczenia? Jeżeli w trakcie jego wykonywania poczujesz emocje na zdania, które piszesz, poczujesz opór, albo myśl, że to nie możliwe – zapisz wszystko co ci przychodzi do głowy. Zneutralizuj emocje, możesz wykorzystać do tego ćwiczenia oparte np. na eft.

Miałaś / miałeś już okazję praktykować wdzięczność ?

Tags: , ,

Top
%d bloggers like this: